övnings träningar !

Ni kanske har läst min gammla blogg, ?
Http://ronjatoft.blogg.se
Den la jag ner för tillfället, fula kommentarer m.m  men nu startade jag upp en ny blogg tänkte jag kunde fixa den lite bättre, Med bättre inlägg viktigare inlägg eller vad tycker ni ?
Ja iallafall, Hardcurrency är mitt varmblod som är 8 år , och väldigt snäll i ridning, ni kommer få veta hur han är o.s.v hinner inte skriva mycket alls nu ska ut till stallet strax..
Dagens övning med leffe, ser ut så här.
Dressyrträning, ca: 45 min lilla padocken, specialträns  ? jovars det får det bli idag !
Hoppas ni kommer följa min blogg. inte värst mycket att läsa idag, men skriver lite mer mot kvällen vad som hände.. ! :) hopppas ni slänger in en kommentar iaf ! :) Kramar !
så här såg min lilla prins ut igår när jag skulle rida honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han ser ju att sadeln inte passar men hoppas du fyller på med nya inlägg snart gmn /// en beundrare

2011-10-10 @ 00:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0